utorak, 8. rujna 2015.

Što je u mojoj torbi - ljeto



I sama obožavam čitati ovakve postove pa sam odlučila s vam podijeliti sadržaj moje torbe! Imam periode kada sam opsjednuta torbama i samo njih gledam i obično u tom periodu sve mi se sviđaju i sve ih želim. Tada mi se dogodi da kupim neku koju onda baš i ne nosim.
S ovom Mango malom torbom nije bio takav slučaj. Ciljano sam tražila malu, crnu torbicu za svakodnevno korištenje. Malena je, ali mi puno toga stane unutra. Fotkala sam sadržaj koji sam jučer nosila sa sobom, on nije uvijek potpuno isti. U ovom slučaju nedostaje još i boca vode koju uspijem nagurati unutra i koja je uvijek sa mnom.







Pa, počnimo!

Sa mnom je uvijek novčanik. U ovom slučaju je to mali Mangov u koji naguram osobnu, vozačku, zdravstvenu, kartice i novac. Inače uvijek imam veliki novčanik sa hrpom računa i ostalog smeća :)




Također, ključevi od doma, bicikla i od posla s hrpom privjesaka. Svaki ima svoju priču :) slonić je prvi poklon od mog muža, tada dečka, prije skoro 9 god :D a zadnji sam dobila od tate, anđela, da me čuva <3


Sunčane naočale i parfem - stalna postava ljeti, ali se izbor mijenja ovisno o tome što taj dan nosim od odjeće i kakvog sam raspoloženja. Ove naočale sam zadnje kupila i trenutno su mi najdraže. Parfem je od prošle godine, ali ga nisam koristila skoro uopće do sada. Volim Zara parfeme, bočice su preslatke, a količina koju dobijete za tu cijenu je odlična. U planu je post o mojim najdražim parfemima.


Balzam za usne - bez njega ne izlazim nikuda! Trenutno je sa mnom odličan S.Fresh balzam, savršeno njeguje i ugodnog je i blagog mirisa.

Sjajilo za usne nije u stalnoj postavi, ostalo mi je od vikenda. Ovo je Essence (evo i blogerske početničke pogreške - ne vidi se naziv sjajila, pa ću vam napisati) Stay with me longlasting lipgloss u nijansi 01 me&my ice-cream <3

Antibakterijski gel za ruke - uvijek i svugdje. :)


Krema za ruke je u stalnoj postavi, ali mislim da ću ovu vrlo brzo zamijeniti nekom drugom. Ne sviđa mi se osjećaj na rukama koji imam nakon što ju nanesem, kao da se ne upije uopće nego ostane na površini kože i ruke su mi skliske. Kužite me? :) Nije mi dovoljno njegujuća, a kako smo se u Zagrebu jutros probudili na 8 stupnjeva, a ja sam u svakodnevnom doticaju s dezinficijensima i gumenim rukavicama, treba mi nešto jače. Veliki i bojim se jedini plus joj je miris. Savršen je!

Žvakaće gume - ili bomboni. Uvijek nešto. :)

Maramice. Trebam li što pisati? Često puta imam i vlažne maramice sa sobom. Ova torbica je malena pa mi ne dopušta previše stvari :)

Još je tu i mobitel, naravno. Njega nema na fotkama jer njime fotkam :D


Što sadrži vaša torbica? Pusa!

4 komentara:

  1. U mojoj je uglavnom hrpa smeća :D računi i tako te stvari, 10tak ruževa i 5 gumica za kosu xD Torbica je preslatka, a sviđaju mi se i privjesci, i ja ih držim gomilu na ključevima :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako je nekako i u mojim torbama - računi i smeće. Neki put se bojim da me nešto ne ugrize iznutra :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh, nema čega nemam u njoj. A kako preferiram velike torbe možeš samo zamisliti kakva čuda svijeta sve krije. :D Mogla bih i sama složiti ovakav post pa ću ovdje samo reći da obavezno moram u njoj imati vodu i antibakterijske maramice ili gel. Zbog posla i diktafon.

    elaswows.weebly.com

    OdgovoriIzbriši
  4. U mojoj divnoj black lady torbi (tepam joj ☺️) osim standardnih stvari (ključevi i novčanik) uvijek s nađu maramice (puffies vlažne i suhe iz dm-a),labello,mali melem,krema za ruke,ogledalce,grickalica i pinceta za krizne situacije i žvakače 😅 Te obavezno punjač za mobitel! Povremeno znam nositi i parfem ili dezić... Uglavnom ima svega! 😂 Žena sam......drugačije neznam 😍

    OdgovoriIzbriši